(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

سلام دوستان من زینبم 14 سالمه ب وبم خوشومدین این وبو برای تنهایی های دلم زدم و از هرچیزی ک دلم میخواد اپ میکنم واگرم کسی از وبم خوشش نیومد میتونه بره جلوشو نگرفتیم و مجبورتون نمیکنم ک نظر بزارید خواستی بزار نخواستی نزار
ممنون
راستی این ایمیلمه اگ میخوایین باهام در ارطباط باشین :zeinabjoon.b@gmail.com
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥………………♥
…♥………………………………♥
…..♥…………………………..♥
……..♥…………………….♥
………..♥……………….♥
…………..♥…………..♥
………………♥…….♥
…………………♥..♥

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

نظرات  (۴)

  • اس ام اس جار
  • سلام.
    وبلاگ قشنگی داری تبریک.......به منم سر بزن ... خوشت اومد لینکم کن ...ممنون...
    http://www.smsjar.ir/
    پاسخ:
    سلام
    ممنون چشم حتما الان میام
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآه خدااااااااااااای من چقد غمگین بــــــــــــــــــــــــــــــود...
    احساس میکنم عاشق شدم ولی نمیدونم عاشق کی!!
    تو میدونی؟؟
    اگه میدونی بگو جانه من منو تو خماری نذار بد جنس!
    خییییییییییییییلی قشنگ و غمگین بود زی زیییییییییییییی
    از این به بعد میام سر میزنم....بوووووووووووووووووووووس
    پاسخ:
    اوهوم :(
    مث پگاهی ک نوچ نوچ نوچ خواهر تا این حد اخلاقاش شبیه هم؟؟؟مگه داریم؟مگه میشه؟
    من؟؟؟ن نمیدونم تو عاشق شدی من بگم عاشق کی؟؟؟جلل جاب خخخ
    مخسی عشقم
    مرسی ک میایی
    مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
    مگه بده؟؟؟
    مگه بده که شبیه همیم؟؟اگه اخلاقمون شبیه باشه قیافه هامون اصلااااااااااا شبیه نیست! اینو دیگه مطمئنم!
    میسیییییی
    ها راستی من نتونستم تو پست داستان علی و مریم کامنت بزارم...چرا؟؟
    پاسخ:
    ن عالیه
    من غلط کردم
    خوب خداروشکر اینو میدونی خخخ
    خواهش
    نتونستی؟؟؟چرا؟؟؟صب کن
    هاااااااا چرا تونستم:")))
    خیله خب!
    پاسخ:
    افرین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی