(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

سلام دوستان من زینبم 14 سالمه ب وبم خوشومدین این وبو برای تنهایی های دلم زدم و از هرچیزی ک دلم میخواد اپ میکنم واگرم کسی از وبم خوشش نیومد میتونه بره جلوشو نگرفتیم و مجبورتون نمیکنم ک نظر بزارید خواستی بزار نخواستی نزار
ممنون
راستی این ایمیلمه اگ میخوایین باهام در ارطباط باشین :zeinabjoon.b@gmail.com
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥………………♥
…♥………………………………♥
…..♥…………………………..♥
……..♥…………………….♥
………..♥……………….♥
…………..♥…………..♥
………………♥…….♥
…………………♥..♥

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

خوب من تصمیم گرفتم تو وبم مسابقه بزارم هرکسی جواب سوالو درس گف هر چیزی ک بخواد میزارم براش تو وب(چیزای +18 ممنونها خخخ)خواستم اعلام کنم حالا بفرما ادامه برای اولین سوالم



فرض کن میخوایی با عشقت حرف بزنی

چی میگی؟همین جا بگو

نظرات  (۶)

بهله بنده اولی شرکت کننده ی مسابقه میباشم بزن دست قشنگه روووووو...هووووو
زی زی جون من حرفامو خطاب به ته ته میگم خب؟
اینم از جواب من:
میخوامت
به خدا قسم
اما...
دروی
خیلی خیلی دور
نه دستم به دستات میرسه
نه چشمام به نگاهت
نه صدای فریاد بودنم به گوشت
کاش لااقل صدایت بماند در خاطرم
.................
من با کلمه ها بازی نمیکنم
وقتی میگم نفسمی
یعنی زندگی بدون تو
طعم مرگ میدهد
...........................
خب فکنم همینا بس باشه نه؟؟؟
چطوره؟؟
حالا میبینی که عشق منم ناراحت کنندس؟؟!!
پاسخ:
o.0 یاخداااااااااااااااااااااااااااااااا عجب چیزی گفتی
موندم بخداااااااااااااااااااااا
لایک داریا
مرررررررررررررررررررررررسی گلمممممممممممم:)))))))
خوشحال شدم خوشت اومده!
پاسخ:
لایک داریا
درسته هیچ وقت اونی نبودم که تو دوست داشتی... یا جوری که تو دوست داشتی رفتار نکردم...ولی همیشه  تنها کسی هستی که تو خلوتم حضور داری...خیلی جاها بد بودم و باعث سرافکندگی تو شدم...ولی همیشه قلبم متعلق به تو بوده... یه جاهایی هم بوده که فراموشت کردم اما باز تو بودی که از یه طریقی از یه روشی به قلبم نفوذ کردی.
میدونستی شاید هرگز عوض نشم اما کمکم کردی...با وجود تو  هیچ غمی ندارم... از رفتنت دلهره ندارم چون میدونم موندنی هستی... بدترین هم باشم باز تنهام نمیذاری و کنارمی...و این دلیل جنون منه... 
___________________________________________________
یه جایی از زندگیم بود که خیلی بد میگذشت...کلا آدمی نبودم که الان باهاش آشنا شدی.یه هیولای وحشتناک و مغرور... از اونایی که همیشه...  ولش کن اصلا -____-
عید 93 بود که تو یه موقعیت قرار گرفتم و زندگیم به کلی عوض شد...مینای متکبر و کله شق سابق خیلی عوض شد و اینی شد که الان مشاهده میفرمایی کککک
مخاطبم خدا بود خیلیم شیک و مجلسی
وبتم قشنگه آورین 
پاسخ:
من هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ حرفی ندارم اصن هنگیدم
بخدااااااااااااااااااااااا لایک اجی
طرفدار آوریلی؟!☺ آخه عکسشو گذاشتی 😝
پاسخ:
وااااااااااااااااات؟این شخص کیست؟o.0
یه خواننده اس...کره ای هم نیس. 
همین یارو که عکسش زیر این پسته آوریله 
پاسخ:
اها نوچ خاچ توسرم کنم
ن همیم جوری گذاشتم عکسشو
ولی اهنگاشو دوش دالم:)
کککک خب دیگه :) بیخیال 
پاسخ:
خخخ
اصن این کککک رو گفتی یاد یاسی افتادم
اصن ی وعضی خخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی