(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

....*به نام گیتار عشق*....

(....*عشق تنها*....)

سلام دوستان من زینبم 14 سالمه ب وبم خوشومدین این وبو برای تنهایی های دلم زدم و از هرچیزی ک دلم میخواد اپ میکنم واگرم کسی از وبم خوشش نیومد میتونه بره جلوشو نگرفتیم و مجبورتون نمیکنم ک نظر بزارید خواستی بزار نخواستی نزار
ممنون
راستی این ایمیلمه اگ میخوایین باهام در ارطباط باشین :zeinabjoon.b@gmail.com
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥………………♥
…♥………………………………♥
…..♥…………………………..♥
……..♥…………………….♥
………..♥……………….♥
…………..♥…………..♥
………………♥…….♥
…………………♥..♥

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

نظرات  (۵)

اوخــــــــــــــــــــــــــــــــــی :"((((((((((((((((
چه غمگین بوووود!
بابا نکن اینکارو با من!
از این عاشق ترم نکن زی زی...خیلی غمگین بود!
وبت بســــــــــــــــــــــــــــــــــی قشنگه...دستت طلا دمتم گرم...خیلی غمگین بود
میگم زینب توام عاشقیااااااااااااا...بابا یه متن شادم بزار منکه گریم گرفت!
پاسخ:
:"((((((((((
خخخ من چی کار کنم؟یکمی باعث میشود عاشقارو درک کنی
مخسی اجی دم توام گرم ک نظر میزاری 
عاشق؟؟؟از عاشقم عاشق ترم هعییییییییییییی روزگار این وبم برای اون زدم دیگه
حالا واستا ببین چیا میزارم

اوووووووووووف ما همینجوری ام درکشون میکنیم باور کن!
بابا عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق! کیه کلک؟؟
هعی روزگااااااااااار بنده عاشق نمیباشم! من بنگتنو دارم و بس...بقیه برن بر خودشون کشکشون بسابن!
پاسخ:
خخخ افرین
اره عاشق...خیلی وقته دوسش دالم ووووی خجالت موکشم بگم:)(پسرعموم):(((
خداروشکر درد اینو نمیکشی...بعله بنگتن ک جای خودشو داره...خخخ عاقا من برم اشمو درس کنم شما هم کشکتونو بیارید خخخ
اوخیییییییییییییییییییی فدااااااااااااای تو ...پسر عموتو؟؟؟
اوخیییییییییی...:)))))))))))))))))) ایشالا به هم برسین به پای همم پیر شین!
خخخخ اوره واقعا خداروشکر! نمیخوامم دردشو بکشم باور کن!
بنگتن عشششششششششششششششششششششششششقه گلن گل!
من درد بنگتنو بکشم بسه...همونطور که گفتم بقیه برن همون کشکشونو بسابن!
چیو درس کنی؟؟

پاسخ:
ههه اره
:) نمیرسیم میدونم ی طرفس:"((((((
خخخ افرین خوبه ک نمیخوایی
عششششششششششششششششششششق است بنگتن
خخخ  میگم بقیه کشکاشونو بیارن بریزن تو اشه من خوشمزه شه
عشق تو عشق میشه خخخ
الهیییییییی...میرسین ایشالا! :))))) خخخخخ...
من دقیق یادم نیس ولی یکی میگفت امکاااااااااان نداره شما کسی رو دوست داشته باشین و اون شمارو دوس نداشته باشه! الان من بنگتنو دوس دارم بنگتنم منو دوس دارن! من میدونم!خخخخخخخ
خخخ عافرین! خوبه والا! بیارن بریزن...بخوریم باهم خوشمزه میشه...
خخخخخ منکه یه احساسی اون ته معدم اون گوشه داره میگه گشنمه!
پاسخ:
مرسی ولی مطمعنم نمیرسیم
چرت گفته بابا خخخ اعتماد ب نفست سخف وبو خراب نکنه؟؟؟؟تازه درستش کردما خخخ
اره اتفاقا حوسم کردم عاقا عاشقا کشک بیارین خخخ
نوچ نوچ نوچ پاشو برو غذارو گرم کن تنبل اون پگاروام بیدارش کن خیر سرش کنکوریه خخخ
سلام اجی خیلی مطلبات زیباست امید وارم که شناخته باش منو
پاسخ:
سلام اجی اره شناختمت میسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی